Ceník - skladování - doprava - Defro - automatické kotle na tuhá paliva, uhlí, dřevo, pelety, Defro, Optima





Ceník - skladování - doprava

AKTUÁLNÍ CENÍK KOTLŮ PRO ROK 2016/17
OBJEDNÁVKOVÝ LIST

ZvětšitZvětšitobjednávkový list

CENTRÁLNÍ SKLAD

Moderní skladovací prostory na D1, nám umožňují kontrolu a dohled nad zbožím.
Při naskladnění je kompletně zboží kontrolováno a zpět baleno.
Odběr je možný NONSTOP neděle 22:00h - pátek 18:00h
Po předchozí domluvě je možné zboží k nahlédnutí.
Z rampy č. 27 je možná nakládka na přívěsný vozík, nebo dodávku.

Sídlo centrálního skladu 
JIPOCAR - LOGISTICKÉ CENTRUM D1-JIHLAVA
EXIT 112, směr Havl. Brod 
588 11  Střítež u Jihlavy 3

Jana Sochorová 
Operátor skladu
tel.   +420 226 254 314

ilustrace halnakládka

DOPRAVA

Mezinárodní dopravu a spedici zajišťuje
DOPRAVA A SPEDICE OLOMOUC s.r.o.
ČSA 178
Velká Bystřice
783 53

 

vnitrostátní paletovou dopravu zajišťuje
PPL CZ s.r.o.
Sídlo: U Vozovny 658/8,
Praha 10 Malešice, 108 00
www.ppl.cz



Zvětšit

Doprava kotle

  

Kotel je vždy dodáván na paletě, v celkovém stavu a pro transport zabalen.
Rozvoz po celé ČR je prováděn auty s hydraulickým čele a paletovým vozíkem.

Než k vám přijede dodávka DEFRO - PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.

Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete www.ppl.cz

Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit na www.ppl.cz

Platba platební kartou:

Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou.
Tuto službu lze využít u dodávky zboží dobírkou.
 Všichni řidiči jsou vybaveni mobilním platebním terminálem a tiskárnou.
O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad.
Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.